Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szef Kacper
Kierowca
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Zza rogu
|
Wysłany: Pon 2:36, 11 Lut 2008 Temat postu: Ładunek. Jak Go Przpisać? |
|
|
Jak przypisać ładunek
Aby przypisać ładunek należy w folderze 18 WoS Pedal to the Metal utworzyc nowe następujące foldery: defs a w folderze defs folder cargos. I jak już macie te foldery to robicie w cargos nowy folder Notatnikiem i tak za każdym razem gdy chcemy nowy ładunek. Teraz dam wam wzór na warzywa:
extdefs "/defs/cargo_base.def"
def cargo:cargo_base {
name: "@@cn_vegetable@@"
trailer:"Krone Profi Liner"
variant:"1"
ico: "vegetables.mat"
prestige:25
}
To jest wzór na warzywa. Jeśli chcecie np. żeby był to ładunek z owocami to trzeba w: name: "@@cn_vegetable@@" wpisac owoce po angielsku. To w tym przypadku będzie to fruits. A musi wyglądac to tak: name: "@@cn_fruits@@".
Teraz w linijce: trailer:"Krone Profi Liner" musicie wpisac swoją nazwe naczepy tak jak macie ją zapisaną w Moje Dokumenty-->18 WoS PttM-->makes-->trailer. Jeśli macie ją zapisaną jako: naczepa to musicie w linijce wpisac: trailer:"naczepa".
Teraz w linijce variant:"1" musicie wpisac jakby "numer skina" bo jeśli na naczepie jest kilka skinów to musicie podac na jaki skin ma byc przypisany ładunek. To wtedy sobie przestawiacie cyferki. Nie można ustalic jaki numer ma dany skin tylko musicie próbowac. Np. variant:"2", variant:"3" itd.
Reszte pozostawiacie bez zmian.
Spójrzcie w Galerii w grze czy naczepa działa jesli nie to poprostu usuncie ten ten notatnik ktory wgraliscie do folderu cargos i powinno działac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|